Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-13, 10:06   #56
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.150
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Egner skadelig for barn?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Joda, jeg er enig i det altså. Men akkurat nå så er det ikke til å stikke under stol at retro er moderne, og jeg tror det faktisk hindrer foreldre litt i å lete etter nye impulser. At retro er moderne er jo en trygghet i seg selv.

Sant nok, det er vel litt av sjarmen med retro. Men det er jo ganske mange nyere barnebøker som er "moderne" de senere årene - Doktor Proktor og Pitbull-Terje og Dustefjerten og Rampete Robin og Pulverheksa og kunstdetektivene til Bjørn Sortland, bare for å nevne de mest kjente norske seriene (og ikke si noe om Harry Potter og Percy Jackson i det hele tatt). Det er disse jeg ser først når jeg kommer inn i en bokhandel, synes jeg, og det må jo henge sammen med salgstallene (som jeg ikke kjenner).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat