Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-09, 12:03   #24
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.757
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den største kamelen av dem alle - mobil til tiåring

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er det ikke litt poeng å være tilgjengelig for venner og sånt hvis de andre har det?

Joa, men det har funket greit for henne å reise til venner foreløpig.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hvis vi skal tenke sånn så er det mange ting vi også kunne klart oss uten. Oppvaskmaskin, mobil, vaskemaskin, pc for moro-bruk og mye annet. Poenget er jo å gjøre hverdagen enklere og sikrere og følge med i tiden.

Joda, jeg ser den. Ungene mine er dog veldig lite med i tiden. De bryr seg ikke om tv-spill, pc eller slike ting. De er mer klatre-i-trærne, sykle og leke med venner-barn. Det er selvsagt jeg som har styrt de i den retningen, men det har ikke vært noe åpenbart problem for dem.

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Sannsynligvis kommer du til å svelge større kameler enn denne.

Ja, er du gal. Dette er dog den største hittill.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat