Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-10, 22:06   #1
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Anbefal oss en familiebil!

Vi har 2 biler, en -98 modell og en -02 modell(konebil). -98 modellen er god å kjøre og går bra, men vi kunne tenke oss en nyere bil med bedre comfort og sikkerhet og større plass.
-02 modellen er nok den som ryker av disse 2 da vi har hatt utrolig mye problemer med den. Håper på å få 50 000 for den i innbytte.
MEN, hvilken bil kjøper vi?
Vi skal til å bygge hus til våren og innser at vi ikke burde gjøre denne investeringen nå, men vi har såpass mye problemer og utgifter på konebilen at det nesten er verdt det. I tillegg er familiebilen gammel og må nok skiftes ut innen et par - tre år uansett.

SÅ, over til saken. Hvilken bil kjøper vi? Vi bør jo ikke bruke så mye penger på bil nå, men vil gjerne ha en forholdsvis ny en med nybil garanti for å ha forutsigbarhet i noen år (er lei av dyre verkstedregninger...). Tenker kanskje max 350 000, selv om det også i utgangspunktet er for mye.
Har 2 barn, ønsker flere. Jeg har lyst på 7-seter og sikler litt på Ford S - max eller Mitsubishi Outlander, men disser overskrider vel budsjettet. Jeg liker å sitte høyt når jeg kjører
Mannen har lyst på Volvo V70.
Har studer litt Mitsubishi ASX, men mange sier denne er liten.

Har dere noen anbefalinger?

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat