Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-22, 10:49   #79
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forskningsrådet og Ola Borten Moe

Jeg blir så rasende når jeg tenker på Borten Moe at jeg nesten må la være. Men begrunnelsen hans på det med utenlandsstudier ga meg høy puls i timesvis etterpå. At det å sende studenter utenlands var å nedvurdere kvaliteten på utdanningen her til lands. Som om det ikke har en verdi i seg selv å få utdannet seg et annet sted, få brynt seg på andre tenkemåter og kulturer, osv!


Samme dag sa Gunn Wærsted, en av Norges mest erfarne toppledere i finanssektoren, at et av hennes beste råd til ungdommen var "studer i utlandet og lær så mye om forskjellige kulturer og fremgangsmåter som mulig, for å forstå at ulike måter å gjøre ting på, kan gi like gode resultater" (eller noe sånt).


Det er jo DET som er poenget.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat