Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-20, 19:37   #4
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette å være misunnelig?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg vet ikke om det er en følelse av misunnelighet heller, men apene er i stand til å sammenligne, og vurdere verdien av belønningen de får i et sosialt perspektiv, tenker jeg.

Ja, jeg også tenker det. Men det å måle følelser, tenker jeg er veldig vanskelig slik sett. Slik er det jo med mennesker også. Hvis man blir urettferdig behandlet kan man (i alle fall noen få, ikke jeg! ) a) heve seg over det b) bli sint på den som blir favorittisert c) vende sinne innover: "er jeg dårligere enn den som blir favorittisert"? d) bli sint på den favorittiserer e) Eller alt på en gang!!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat