Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-19, 18:08   #33
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17. mai når barna er store

Vi skal nok ha en eller annen form for dugnad på 17. mai svært mange år fremover, på skolen nå er rett og slett va hele skolen engasjert i å få dagen til å gå, liten skole. Om x antall år slås vi sammen med naboskolen og da kan det vel være at vi blir mange nok til at ikke helt abslutt alle må være med Når den nye skolen omsider står klar, dersom bygdene klarer å enes om en feiring da, vel og merke...

Siden vi også har unger i korpset, en enda, en som blir aspirant til høsten og ei lita som går i bhg enda, så er det uansett lenge til vi har så store unger at toget ikke er noe poeng. Jeg er vant til hjemmefra å se på toget etter at jeg sluttet å gå i det, dilte etter tofet ut på skolen og treffe kjentfolk og skravle litt og sånn. Det ser jeg fort for meg at vi gjør når vi engang vokser ut av å gå i det, men det er er vel 10 år til yngste går ut av barneskolen, så det er tog og dugnad på planen de neste ti årene tenker jeg, så å se helt for meg tiden etterpå er lenge til...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat