Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-19, 16:37   #27
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 17.mai når barna er store

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

I etterkant har vi faktisk fått endel tyn fra folk rundt oss, det går ikke an å sitte hjemme på 17. mai liksom.

Litt sånn føler jeg det også, litt plikt til å (krampe)feire.. Jeg liker ikke 17. mai av den grunn, jeg føler skolen(e) «bestemmer» hvordan vi skal bruke dagen vår, det er plikter fra morgen til kveld. Minstemann her har blånekta de to siste årene, så jeg og han har hatt kosedag hjemme og laget litt mat og kake til de to andre som elsker 17. mai og MÅ til byen og på skolen. 10. klassingen vil gå i tog i år også, men neste år håper jeg at dagen kan bli mer på våre premisser. Tar gjerne på bunaden og drar til byen, men da uten det forbaska stresset som er når man MÅ rekke toget og så stresse vettet av seg for å finne igjen ungen sin i byen og deretter skynde seg hjem og lage mat før man må skynde seg for å rekke neste tog og deretter gjøre dugnadsarbeid på skolen noen timer. De som i tillegg til dette rekker/orker familie/vennefrokost før byen OG familiemiddag etter skolen, imponerer meg stort!

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat