Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-17, 11:51   #20
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Og DER gikk USA til krig mot Syria

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Nei, en smart gærning er ikke mindre skremmende enn en dum gærning, snarere tvert om.

Jeg tror man undervurderer Trump om man stempler ham som dum. Han er ikke dum, man vinner ikke presidentvalget i Usa om man er dum, med mindre man bare er en nikkedukke styrt av folka bak. Trump har vel vist at han overhode ikke lar seg kontrolleres av noen (som ikke har kompromitterende ting på ham). tror bare han "spiller dum" for å nå fram til den store saueflokken av tilhengere. Han snakker deres språk, og ver akkurat hvilke knapper han skal trykke på. Jeg tror dessverre det er en nøye planlagt strategi bak der meste den mannen gjør. Det hadde vært lettere om han var stokk dum, da hadde man nok enklere kunne blitt kvitt ham.

Trump er farlig.

Jeg tror man har all grunn til å være redd med Trump med makten. Mannen er selvopptatt med en agenda som ikke er forenelig med fred og samarbeid i verden.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat