Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-07, 23:43   #43
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Rikets røst...

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Jeg synes ikke det er morsomt. Jeg skjønner altfor godt tanken bak konseptet og det er ikke særlig spennende. Hun greier ikke levere replikkene sine med snev eller snert av humor engang. Det er sjarmløst. Janteloven har ingenting med min vurdering å gjøre.

Jeg må si meg helt enig! Nå har jeg ikke sett Rikets Røst, men bare det dere spillprogrammet hennes på morgenkvisten før reprisen av God Morgen, Norge.... og i media og tv forøvrig. Det bør stilles større krav enn at man er kusinen eller tanta til dattera til mora til Sonja eller hva det nå er hun er.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat