Tråd: Donald Trump
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-20, 10:16   #797
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg lurer på om det er bare for å hale ut mest mulig penger han driver på videre nå jeg. Dette fondet hans for å slåss videre mot det rigga valget bruker han for alt det er verdt og det er jo ingen krav om at pengene må gå til det folk gir dem til. Han kan bruke dette akkurat som han vil. Så jeg lurer rett og slett på om dette gjøres for å skaffe penger og selvfølgelig for å trampe ut og slamre så mye at han destabiliserer hele greia og lager krøll langt inn i Bidens periode. Ikke helt brent-jord-taktikk, men neimen ikke langt unna heller.

Jeg tror virkelig ikke på at han fortsatt tror han har en sjanse, men heller at han vil ødelegge så mye han kan for Biden og demokratene som har ødelagt for ham og som nevnt samle inn så mye penger han kan.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv