Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-08, 19:09   #21
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på ferie i løpet av et år?

Vi varierer veldig - en kostnad er det vel å også å ta med at vi mange ganger har tatt oss ekstra fri for å dra på tur.

I år skal vi egentlig være mest hjemme - men vi har allerede hatt en uke i Danmark med forholdsvis billig hus og den ferien kostet oss drøye 10 000 i utgifter (halvparten av 6900 for stort hus med eget svømmebasseng, inkludert strøm og sluttrengjøring, båtreise 3000, bensin 1400, legoland og dyrepark 1700, ekstra overnatting 750) og så kommer mat og vin i tillegg. Jeg har ikke orket å regne på det - men det ble en del i mat og vin...

Senere i sommer skal vi på en billig langhelgtur med en stor vennegjeng, samt at vi skal besøke mine foreldre. I tillegg skal storesøster få en egen tur med oss til Gøteborg, men det er en bursdagsgave. Dit kjører vi, men det går nok fort litt penger på overnatting og aktiviteter...

Jeg vil tro at vi lett kommer opp i 20 000 til i rene utgifter, så dermed blir nok ikke dette noe billigår lell. Ihvertfall ikke når vi tar to-tre uker ubetalt ferie i tillegg...

  Svar med sitat