Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-17, 13:18   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Jeg syns heller ikke fem timer er noen "svipptur". Og det er vel ganske bredt anbefalt å spise litt oftere enn hver 5-6 time. Ikke at det er farlig å unngå det en gang i ny og ne, altså, og selvsagt trenger det ikke være varm mat, men jeg syns man kan finne seg i at andre spiser på en såpass lang togtur. Jeg er heller ikke superbegeistret for McDonalds-lukt og hadde nok valgt en annen vogn om det luktet slik hele veien, men et måltid greier jeg å sitte igjennom. Og greier man det ikke får man flytte seg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat