Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-17, 12:47   #17
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Jeg er en av særingene som plages skikkelig av matlukt på tog, buss osv. Jeg måtte bytte plass for å unngå å bli kvalm på tog fra Oslo og hjem senest for et par uker siden. En dame rett i nærheten spiste McDonaldsmat. Jeg blir aldri bilsyk og heller ikke kvalm om jeg sitter baklengs på toget, men jeg tåler veldig dårlig matlukt. Jeg synes derfor folk kan spise i togets kafévogn eller holde seg til luktfri mat de få timene de tar tog. Fem timer på tog er jo for en svipptur å regne og jeg har liten forståelse for at man MÅ spise pizza, hamburger og dens slags i løpet av den korte turen. Jeg pendler den avstanden annenhver uke og har sjelden med meg annet enn litt drikke. Om morgenen (reiser hjemmefra 05.20) spiser jeg brødskive med ost på toget eller rett etter ankomst. Om ettermiddagen/tidlig kveld spiser jeg som regel ett eller annet kjapt på Oslo s eller i nærområdet.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat