Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-17, 09:22   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er innafor av varm mat på toget?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det er absolutt innafor, tenker jeg, selv om jeg blir fascinert av behovet for "varm mat". Vi hadde nok hatt med oss to poser polarbrød, gulost i skiver og smørepålegg. #ikke-middagsmennesker

Jeg er helt andre veien. Det trenger ikke være varmt, men alt annet enn brød, gulost og smørepålegg helst.

Vi tar ofte toget til Stockholm, og der er det varm mat til salgs. Så toget dufter av både svenske kjøttbullar og lasagne. Vi pleier å kjøpe med oss noe, og særlig i Stockholm er utvalgtet bra.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat