Tråd: Apollo-tabbe
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-07, 02:35   #40
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Den boka har jeg og nettopp derfor synes jeg det er et poeng at Apollo tar dette til etterretning og ikke innfrir alle fordommer.

Dersom man har lest Kalvø sin bok og har vært på charterferie de siste 10-15 årene, så vet man at Kalvø snakker om den gang da.... og at han setter på spissen, og at han overproporsjonerer og gjør narr av endel ofte forekommende opplevelser i forbindelse med charter og det særnorske fenomentet "syden". Han hadde garantert sett humoren i dette også, og jeg er rimelig sikker på at han ville tatt vare på programmet som et morsomt bidrag til boken sin dersom han hadde fått det i hendene før bokutgivelsen.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat