Tråd: Apollo-tabbe
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-07, 18:20   #31
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Elin. Jeg tenkte på din vanlige jobb. Hadde du likt å delt ut en slik brosjyre der?
Er det bare "greit" hvis det er i en reiseledersammenheng?

JEEEEEEEEEEEESUS, Hattifnatten! Hvor vil du hen?

Jeg hadde ikke delt ut en slik brosjyre, fordi jeg ville oppdaget det lenge før den ble delt ut!! Da ville jeg antakeligvis satt meg ned foran pc'en rettet opp feilene og trykket opp på nytt igjen. Det ville tatt meg mindre enn 10 min. vil jeg tro. Dessverre var hverken du eller jeg der, dessverre ble det delt ut. Det vil ikke ha noen alvorlige konsekvenser for noe som helst at dette programmet var fullt av flaue skrivefeil, og dersom jeg ikke var destinasjonsansvarlig på denne destinasjonen, ville jeg informert vedkommende om dette feilfulle skrivet, og bedt han/henne skrive nytt... meget mulig er det til og med destinasjonsansvarlig som har skrevet det også, og da ville jeg med et smil tilbudt meg å renskrive det.

I min vanlige jobb deler vi ikke ut kopier av denne typen. Det tar store trykkerier seg av, og det er en egen avdeling som jobber med slik type "markedsføring".

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat