Tråd: Apollo-tabbe
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-07, 18:08   #27
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Apollo-tabbe

Jeg har sagt hva jeg mener. Jeg gidder virkelig ikke å forsvare hvofor jeg mener det jeg mener, og hva jeg mener, enda mer. Jeg har mer enn godt nok forklart hva jeg mener.

Hattifnatten: Jeg HAR erfart slikt på jobb. Som reiseleder. Det har jeg allerede sagt. Apollo er ikke de eneste som har "svin på skogen" i så tilfelle. Dette utfluktsprogrammet er ikke på noen måte helt uvanlig i reiselivsbransjen på utedestinasjoner. Jeg har heldigvis som oftest sett det bedre, men jeg har også sett like ille før.

Likeledes har jeg hørt nordmenn som har jobbet "litt for lenge" som reiseleder ikke snakke rent norsk lenger, men høres ut som en plaget svenske i åndenød når de snakker med landsmenn.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat