Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-22, 13:29   #82
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.632
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Soppdreping / fjerning av silikon på bad. Hvem kan vi kontakte

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Jeg ville forhørt meg med flere firmaer om den utbedringsmetoden som anbefales er god nok. Det er veldig omstridt å foreta delutbedringer i våtsonen. Gis det garanti på utført arbeid? Hvor lang garanti?

Ja, det gis fem års garanti på arbeidet.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Man bør ikke stole betingelsesløst på firma engasjert av forsikring. Jeg så at firmaet som forsikringsselskapet hadde sendt hjem til meg gjorde slett jobb, så jeg ba den stakkars unge gutten som var sendt ut aleine fra dem om å stoppe arbeidet. Jeg ringte forsikringsselskapet som sendte takstmann som underkjente hele "reparasjonen".

Poenget mitt med å referere til forsikringsselskapet var som et svar på at delutbedring ikke vil være dekket av forsikring videre. Det er det altså, i vårt tilfelle. At man må følge med på arbeidet som utføres, sånn som du gjorde, er selvsagt.

(Og jeg tenker mange ganger at det kreves urimelig mye kyndighet for å følge opp arbeidet til håndverkerfirmaer. Man er temmelig sårbar hvis man ikke har filla peiling, og bare må stole på at de kan jobben sin.)

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat