Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-11, 21:08   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad – Enlighten me!

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg har en MacBook alu som jeg drasser med meg overalt, men jeg hadde kanskje kunnet legge den hjemme da? Men iPad støtter vel ikke flash o.l?

Skal definitivt fortsette å ha iPhone. Hva trenger jeg for å kople den til iPaden? Og hvordan blir dette med batterikapasitet på iPhonen om den brukes som modem?

iPad støtter ikke Flash, men det betyr mindre og mindre, virker det som. Jeg antar at færre og færre nettsider krever flash, nettopp på grunn av problemer med apple-maskiner.

Du trenger bare siste versjon av operativsystemet for å kunne levere nett fra iPhonen. Du kan også levere nett til laptopen din via iPhonen, via den funksjonen "dele nettverk", eller noe slikt. Du velger at iPhonen skal dele nettverket, så søker du etter wifi-nett og velger "Autofils iPhone" og logger inn med den koden du finner i kontrollpanalet på iPhonen.

Jeg antar at det bruker en del batteri. Jeg har ikke forsket så mye på det ennå.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat