Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-21, 15:34   #28
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er best til å fjerne maskara?

Jeg bruker mascara hver dag men har sluttet med eget produkt til å fjerne den. Jeg har prøvd mange varianter alt fra vipes i alle prisklasser til bi-facil og alt i mellom. Synes alltid jeg får oljete hud som ikke forsvinner av produktene og jeg blir «sår» og rød rundt øynene (jeg har nok veldig sensitiv hud rundt øynene). Nå bruker jeg en hudpleie som koster ei halv arm men med den skumcleanseren i den serien holder det å vaske ansiktet to ganger (som er en del av rutinen) og skylle skikkelig så forsvinner mascaraen uten gnikking eller egen rens. Jeg bruker helle ikker cleanseren på øynene, bare rundt øyeområdet, men det holder i lange baner. Kanskje det er typen mascara som gjør at det sitter så godt?

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat