Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-23, 09:44   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feriedrømmen 2023

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg og en kamerat var i Bulgaria for noen år siden, og jeg kunne godt reist dit igjen, og utforsket enda mer. Vi bodde hos venninnen hans i Sofia, så vi fikk sett hvordan vanlige folk har det. Jeg var overrasket over hvor fattigslig hovedstaden er, men så visste jeg ikke mye om landet på forhånd heller.
Maten er veldig god, landet har en rik historie, mange kulturminner og museer, flott natur. Vi dro på en road trip og fikk sett mye av landet. Vi var blant annet i Plovdiv som er en av de eldste byene i Europa. Vi dro også på hyttetur i Bansko i et fantastisk skogsområde. Og vi besøkte et kloster og et par grotter. Men det er så mye igjen å se og gjøre der.

Sånn Bulgariaferie kunne jeg godt tenkt meg. Da ser man mer av det virkelige livet i landet og faktiske severdigheter.

Jeg har vært på resortferie i Bulgaria da ungene var små, og det trenger jeg ikke gjenta.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat