Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-18, 23:09   #115
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Inspirasjonstråd for sommer 2018 - hvor vil du reise?

Jeg avbestilte vår planlagte Californiatur for påske pga syk mann og planen var opprinnelig at vi skulle gjøre sommerferien så rimelig som mulig så det er første år siden 2007 at vi ikke har booket noe eller bestemt sommerferie.
Like greit at det ikke blir noe sydover for jeg er så heit (hetetokter) så det frister ikke med enda mer varme... fnis. Tenk at jeg sier det.

Det er mulig at eldstemann får sommerjobb der han har vært utplassert så vi avventer å bestemme noe.

Håper det blir en fjelltur en ukes tid. Helst til Beitostølen. Og kanskje en liten uke til Danmark. Skagen eller et sted i nærheten der. Skal satse på å kjøre rundt.

Det dumme er at jeg har 9 dager rest i ferie fra i fjor pga denne turen og nå som det ikke er noe konkrete planer så blir det vel ratt enda mer oppspart. Men jeg har tenkt å ta ut feriedagene som uansett er klarert for påske. Håper på kaldt og snø for jeg har tenkt å gå skiturer de dagene før påske. Har også avtalt 4 uker sommerferie så tror jeg skal vurdere maling av hus og gjerde.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.

Sist redigert av GinaK : 26-02-18 kl 23:31.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat