Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-17, 11:12   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valg av biltype (drivstofftype)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hva er forskjellen på en ladbar hybrid og en "bare" hybrid?

Ladbar hybrid kan lades med kabel på samme måte som elbil (den kan også parkeres på noen av elbilparkeringsplassene, de som er merket med ladbar motorvogn), "vanlig" hybrid har batteri som lades når du kjører og bilen lager overskuddsenergi. Det vil si at jeg kan fullade batteriet før jeg kjører, og den velger å kjøre kun på batteri så lenge det har kapasitet (unntaket er når det er skikkelig kaldt og bilen skal varmes opp, da hender det at bensinmotoren blir koblet til). Det betyr at jeg med min bruk nesten bare bruker av batteriet, siden jeg sjelden kjører lengre enn batteriet holder. Unntaket er når vi kjører til hytta.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat