Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-19, 18:47   #11
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.477
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fluor i skismøring

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, men diskusjonene jeg hørte gikk på at siden man ikke fikk til å kontrollere, så ville de jukse selv, forbud eller ikke forbud, fordi de søren ikke skulle ta sjansen på at andre hadde supersmøring og ikke deres egne barn.

OK, vanskelig å si, men jeg har definitivt ikke inntrykk av at dette er noe som er "vanlig" i skimiljøet. Jeg synes det er veldig rart hvis skifolk skal være så konkurransegira så tidig. Ski er en veldig "fysisk" idrett hvor muskelmasse betyr mye, mange som er gode blir "kjørt i senk" i puberteten - dette vet foreldrene og trenerne. Litt anderledes enn i feks fotball hvor man kan ha veldig forskjellig spillestil (for all del - fotballspillere er også trent)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat