Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-19, 21:32   #23
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnåff: Filmer du elsker

De filmene som gjør meg glad og litt giddy er sånne som Dirty Dancing, Love Actually, Holiday og lignende.

Så har jeg noen filmer som tar meg med bort og vekk og der er Blade Runner på toppen (begge, men aller mest den første), Empire of the Sun, Leon, Arrival, The Terminal, Shawshank Redemption og sikkert fler jeg ikke kommer på akkurat nå.

Så er det sånne filmer som egentlig river meg litt opp innvendig, men som rører meg sånn at jeg ser dem om og om igjen (når jeg orker) Piano, Bridges of Madison County, Moulin Rouge, og Cast Away.

Så er det sånne som jeg alltid kan se om igjen; Princess Bride, Kiss Kiss Bang Bang, Constantine, Juno (!), Batman filmene (med Christian Bale) og Alien serien.

Ellers har jeg en lettere hang up på enkelte skuespillere; Christian Bale, Cumberbatch, Joaquin Phoenix, Julia Roberts, Jennifer Lawrence.

Har dere forresten sett "Cake" med Jennifer Aniston? Den overrasket meg stort og positivt.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat