Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-19, 18:47   #47
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støyreduserende headset

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Hvis du ikke vil få med deg ALT av hva som sies, må du sørge for å kjøpe et som ikke slipper gjennom tale. Jeg blir seriøst gal av mine Sony, som er best i test (bedre enn Bose). På fly hører jeg ikke noenting av flystøy, men det hjelper jo lite når jeg får med meg samtalen 8 rader foran meg... Eller på bussen, kontoret osv. Alt slippes gjennom, mens verden rundt er helt musestille.

Så veldig rart - har du prøvd å endre innstillingene i appen? (Jeg har også Sony MX-hvadetnåer øreklokker og de er veldig gode. Jeg bruker dem hyppig på fly uten de problemene du beskriver, og kan fint sitte i sofaen med dem på mens sambo ser på fotball uten å få med meg hverken fotballen eller at han snakker til meg.


Sist redigert av m^2 : 14-09-19 kl 18:54.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat