Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-12, 15:34   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg fikk litt "bortskjemt dritunge" vibber av dette. At hvis han? ikke fikk den kuleste, fineste jobben servert på et sølvfat så kunne det bare være.

Jeg tror ikke jeg kjenner noen som har disse holdningene, og stakkars ungene mine om de prøver seg om 15 - 20 år.

Jeg kjenner et par sånne. Dette er karer i begynnelsen av 30 årene som ikke har utdannelse og som ramla ut av arbeidslivet pga henholdsvis stoff og sykdom. Når de da skal tilbake er de ikke villige til å begynne litt på nytt. De må rett ut i drømmejobben, ellers vil de ikke. Helt sant.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat