Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-12, 12:41   #7
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En trygdesnylters bekjennelser

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Urealistiske holdninger til hvordan livet og samfunnet skal være gjelder da ikke bare ungdommen? Det er da nok av voksne også som tyr til velferdssystemet når livet ikke ble helt som man hadde trodd. De er kanskje smarte nok til å få seg en diagnose med tid og stunder, men det er ikke mindre irriterende i mine øyne.

Helt klart.

Men jeg tenker litt på det som ungdommen nå har et eget begrep for, det «å nave». Jeg tenker også at det må ha noe med hvordan de har vokst opp, når de har slike holdninger til en ytelse i velferdssamfunnet vårt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat