Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-09, 12:16   #24
nam
Ser flere sider enn..
 
nam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 688
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: "Alle" har sikkert fått det med seg (ang. nåler i 2-åring)

Jeg slo av nettsiden til VG da jeg så overskriften til saken, dagen nyheten kom. Dagene etter var jeg rett og slett småredd da jeg skummet gjennom nettavisene. Noen "nyheter" er rett og slett for grusomme til at jeg trenger å opplyses om.


Men da jeg var innom i går kveld så jeg overskriften om at det går bra med gutten. Så jeg leste gjennom artikkelen siden tankene på gutten uansett plaget meg like mye når jeg prøvde å unngå saken. Legene hadde fjernet alle nålene som truet vitale organer. Og de resterende var det vist ikke nødvendig å fjerne siden de ikke kunne gjøre noe skade. Håper det er et tegn på at de ikke smerter noe heller, slik at hva som har skjedd ikke er så grusomt som jeg tenker. For guttens vegne håper jeg det.

Nålene var så tynne, at de lot ingen merker være igjen på huden. Det var nok grunnen til at moren ikke merket det. Og "heldigvis" var det faren til gutten, og hans elskerinne som hadde gjort det, som hevn mot guttens mor. Så det tyder jo på at det viktigste i morens liv er gutten, slik at han har forhåpentligvis ei veldig god mor som vil være der 100 % for han. Og gutten er i sikkerhet nå.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat