Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-09, 20:27   #476
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Da damene dro" på tv2

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Når det gjelder å "være mann" så legger jeg ganske mye i det. Det går delvis på at man er opptatt av tradisjonelle kjønnsroller (og f.eks. mener at det er kvinnen som skal lage mat, og at det er "riktig" at mannen skal ha viktigst jobb og tjene mest), delvis på at mange nordnorske menn (slik jeg oppfatter dem) er mer homofobe enn menn på østlandet, og så videre.

Om det er dette du legger i å være "mann", kaller jeg gladelig han jeg er gift med for kvinne.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat