Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-08, 22:17   #11
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Raclette for dummies

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh nam, raclette er så uvirkelig godt! Jeg så forresten raclette-ost på butikken nettopp og holdt på å svime av midt der og da. Det er noe av det dyreste jeg har sett og havner nok aldri oppi MIN handlekurv iallfall. Hva er så spesielt med den osten siden den koster ei årslønn? Ridderost og Port Salut er vel de ostene som brukes mest, og de er jo knallgode.

Du får ta turen på maxi når de har osteuker eller 10 kroners, da er den på tilbud. Den er vel verd å prøve altså!

Andre gode oster utenom de som er nevnt er munster, vellagret jarlsberg, extra vellagret norvegia, emmentaler, grottelagret ost, og den litt mildere saint nectaire.. Saint nectaire er forøvrig meget god sammen med kirsebærsyltetøy eller frukt på raclettepannen.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat