Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-23, 22:52   #41
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.825
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg av hjemmestrikkede ting?

Jeg hadde ønsket meg alle disse tingene. votter og lite skjerf øverst på lista. Jeg trodde jeg ikke kunne leve uten et stort ullskjerf hele vinteren, men tok feil. Jeg digger mine små ullskjerf og bruker dem hele tiden. Lue er kanskje det vanskeligste av det du nevner. Jeg synes det er så ulikt hva folk tenker de kler. Hjemmestrikkete sokker har jeg ikke brukt siden jeg var barn. Jeg forbinder det med litt tykke sokker som er klumpete i skoene. Ullsokker bruker jeg hele vinteren, så det er ikke derfor. Helt tynne sokker hadde jeg sikkert brukt, det hadde ikke stått øverst på liste rett og slett fordi jeg frykter jeg ville brukt dem mindre enn de fortjener alt arbeidet tatt i betrakting.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat