Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-17, 17:16   #176
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.073
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hvor mye av dette er fagbøker og paperbacks?

Jeg kjøper også defintivt mest papir, men da er det fagbøker. Paperbacks kan jeg raske med om jeg er på flyplass.

Pene skjønnlitterære bøker er det årevis siden jeg har kjøpt.
Fagbøker og dårlig behandlede paperbacks stiller jeg ikke ut i stua.

Dette er skjønnlitteraturstatistikken. Altså det som i statistikken heter allmennmarkedet. Ingen fagbøker og undervisningslitteratur.

him: det stemmer at bransjen som helhet har økt omsetningen sin. Fra 2015 til 2016 var økningen totalt 1,4%. Det stemmer også at det selges flere bøker. MYE mer bøker, faktisk. Men fordi prisen har gått drastisk ned, og boka lever utrolig mye kortere i dyr innbinding enn det de gjorde før, må det gis ut mange flere titler nå enn det man måtte før. Det er også veldig få titler som faktisk gir forlagene overskudd. Man lever på enkelte storselgere, serieromaner og undervisningslitteratur.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat