Vis enkelt innlegg
Gammel 02-01-09, 22:37   #1
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Jeg trodde jo at jeg hadde bestemt meg for vogn jeg.
Men så leser jeg litt rundt, og blir så forvirret over alle typene vogner som finnes, og jeg har jo null erfaring på området.
Tenkte derfor at dere her inne som har trillet mye og gjerne prøvd flere typer vogner kunne komme med litt konstruktive råd på hvilke vogner dere likte best. Og hvorfor.

Det jeg trenger i en vogn er at den skal være lett å ta ut og inn av bil ( er ikke så sterk).
At den skal være lett å trille, og ikke for høy og tung å trill. Igjen så er jeg ikke så sterk, og jeg er 12 lang.
At baggen skal være stor nok til at babyen kan ha en god pose i den gjennom vinteren siden babyen kommer i juli vil den jo være ganske stor til våren...
Jeg vil også gjerne ha en type duovogn slik at jeg kan bruke den lenger enn i bare bagperioden.

Ellers vet jeg faktisk ike hva som er lurt å ta med i vurderingen jeg....

Blir bare mer forvirret av å lese på nettet om info om vognene...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat