Vis enkelt innlegg
Gammel 13-03-20, 10:38   #414
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.645
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Vi har sett en hel del av Peaky Blinders, mer enn to sesonger tror jeg, men gikk lei, det skjedde liksom ikke noe nytt eller overraskende, det gikk lenger og lenger tid mellom hver gang vi gadd å streame en ny episode, og til slutt stoppet det opp. Det samme med Outlanders, House of Cards, Orange is the New Black, og de fleste andre serier som "alle andre" elsker, det er problemet mitt. Jeg går lei etter en stund, det er få serier jeg faktisk har giddet å se ferdig, og de har stort sett vært korte (GoT og Broen er vel unntaket).

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå