Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-22, 21:09   #56
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.532
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor galskap er det å få hund?

Jeg har stort sett skaffet alle familiens kjæledyr uten uttrykt samtykke. Med unntak av akvariefiskene er vel mannen villig til å gå i krigen for alle sammen. (Vi har to hunder, en katt, to hester og en flokk høner, har hatt kaniner og ender også)
Mulig det er fordi han vet at det er prisen jeg koster men jeg er helt sikker på at han er oppriktig glad i dem.
Jeg er selv oppvokst med dyr og det var helt utenkelig at mine barn skulle vokse opp uten hund. Og jeg ser jo hvordan barna profiterer på det. De pelsdottene har fått uendelig mange hemmeligheter og tatt imot mang en kos. Å bli møtt av en som alltid er glad, og alltid glad i deg, hver eneste dag, morgen, middag, kveld. Det gjør noe med deg.
Og barnas første møte med sorg var da vi måtte avlive familiens svært gamle hund. De fikk følge han fra frisk, til ganmel, til syk og til det var på tide å sette strek. Det tror jeg er utrolig viktig lærdom for barn.
Men jeg er muligens ørlite inhabil….

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat