Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-22, 16:09   #7
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.964
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Akutthjelp til tørt hår

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Takk, Izzi. De Normal-produktene var jo ikke så dyre heller, så de kan jeg prøve. Men det var mange ulike produkter - hvilke mener du er et absolutt must for at metoden skal funke? Jeg leste at man ikke skal bruke vanlige håndklær, er det viktig?

For å teste ut: Co wash som shampoo. Da trenger du ikke kjøpe både low poo shampoo og balsam. Curling cream liker jeg godt, og så vil jeg nok anbefale leave in conditioner foam. Men hvis du vil velge så få som mulig; co wash og curling cream tror jeg. Clarifying shampoo er som nevnt også å anbefale.
De har også protein mask og hair mask, som er gode, men de trenger man ikke bruke så ofte er min erfaring.

Og ja, ikke tørke med frottéhåndkle. T-skjorte eller mikrofiber hårturban. Jeg bare klemmer håret liksom. Og går med det en stund alt ettersom hvor lang tid jeg har. Jeg føner også med sånn diffuser, men man må ikke det. Kan fint lufttørke.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat