Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-19, 14:42   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den perfekte nettside for skolekorps

Følger denne, jeg er leder for styret i et korps med nesten brukekt rygg nå gjenvalgt for andre år og ser at vi trenger både å få til rekruttering og drift bedre enn det har vært.

Vi har ingen nettside., og det er utelukkende FB som brukes som informajonskanal, på godt og vondt. Den er lukket og er for medlemmer/deres foreldre og fungerer således slett ikke i forhold til rekrutering.

En nettsiden krever både oppsett og vedlikehold, og ettersom styret vårt nå på qndre året ser ut til å i praksis består av meg, som ikke kan korps i et hele tatt, nestleder som er over hodet belastet med jobb, studier, leder av voksenkorps etc, en kasserer uten barn i korpset og, vel, ehh, fikk vi faktisk en til inn i styret i år, nei, det er er vel han som var med i gjor som 50% av tiden bortreist på jobb, men til gjengjeld er helt tilstede når han ikke er det da, og har et brn som muligens desverre gir seg til sommeren, så ser jeg ikke helt at vi har kapasiteten til å drifte noen nettside pr nå.

Men NOE burde søren meg gjøres om dette korpset skal overleve. Både med organisering, rekruttering, ikke-slutting og økonomi!

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat