Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-20, 08:56   #57
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Leilighet kontra hus

Jeg bor i enebolig og trives med muligheten til å gå rett ut i hage. Men jeg ser at det er mange gode muligheter med leilighet også. Og siden jeg jobber mye med tilrettelegging for eldre, så er jeg allerede i gang med å se på leilighetsprosjekter i Bergen for å se hvor vi har lyst til å bo når vi blir gamle.

Vi har ganske liten enebolig, 120 kvm, med dårlig planløsning. Så sånn sett kunne vi bodd mye mer praktisk. Vi har også bare en stue (og ett bad), og jentene har knøttsmå rom. Men siden vi har dårlig planløsning, så er vårt soverom ganske stort, så vi har innredet en liten "stuekrok" der med to stoler og et bord. Og om jentene har lyst til å ha venner i stuen, så setter vi oss "på rommet".

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat