Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-19, 18:31   #8
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny symaskin - hva skal jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Ja, jeg tror nok jeg vil ha det. HUsets 17-åring ser for seg at hun skal sy MASSE klær selv, så her gjelder er nok bred anvendelighet en forutsetning.

Jeg håper å komme under 10 000 - 12 000. Din ser jo utrolig bra ut, Teo.

Ja, den er helt fantastisk. Men før jeg fikk den, hadde jeg er super-basic (men super-solid) Bernina, med bare syv-åtte ulike sømmer. Og den maskinen har sydd et utall ballkjoler og to brudekjoler, så det er ikke et must med en fancy maskin altså.

Jeg vil derimot si at det er et must med en solid maskin. Sygleden blir merkbart redusert av maskin som slingrer og henger seg opp

Også er det stor forskjell på støy. Når jeg brukte den gamle maskinen, hørtes det i hele huset. Det nye lager vesentlig mindre bråk.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat