Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-19, 16:25   #11
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å trene i varmen -etterpå

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg orker ikke trene noe annet sted enn inne på senter med aircondition nå. Prøvde å løpe en runde ute, men det føltes som om jeg var alvorlig febersyk etterpå, så det utgår.

Kroppen trenger vann og salter når du svetter så mye. Drikker du kun rent vann kan du bli vannforgiftet. Vet ikke hvor mye du drikker når du skriver "relativt mye" men etter jeg ble skikkelig syk etter å ha drukket for mye rent vann etter trening en varm sommerdag for noen år siden, sier jeg det heller for ofte.

Flott at du nevner det!

Jeg drikker ikke kjempemye, men mye oftere enn jeg ellers gjør. Antakelig drikker jeg litt for lite, egentlig.

Jeg drikker også litt farris/bris, og jeg hadde spekeskinke til
lunsj og skal ha feta til middag. Har også saltet maten godt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat