Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-19, 22:15   #8
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hengekøye til turbruk

Den er behagelig om man henger den riktig. Veldig stramt og hodeenden litt lavere enn fotenden. Gjør man ikke det får man bananform og det er helt grusomt. Jeg sover i fosterstilling i hengekøye og synes det er magisk.

Du trenger også et liggeunderlag inni den, ellers blir det veldig kaldt. Jeg bruker et sånt grått, vanlig. Oppblåsbart er ikke anbefalt. For viderekomne finnes det er underquilt, som er en halv sovepose som festes under. Jeg har det, men bruker likevel liggeunderlag inni.

Ville sett etter en med rom for liggeunderlag. Jeg må tenke litt på hva mine hengekøyer heter, er veldig fornøyd med dem, men for trøtt til å huske merkenavnet nå.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat