Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-17, 11:15   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Godteri til muslim

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Bare vær forberedt på at noen barn er så vant med å unngå slik mat at de ikke tar sjansen på at det er halal når det kommer fra noen som ikke har greie på det (et muslimsk barn jeg kjenner spiser heller ikke kyllingpølser, men gjerne fiskepinner i brød).



At de skal få godteri når de går fra bursdagen har jeg aldri skjønt poenget med, må jeg innrømme. Men det er jo ikke det du spør om her.

Det er det jeg tenker, at han kanskje ikke vil spise noe gelegodteri fordi han er vant til at han ikke kan spise det.

Tja, de rekker ikke spise godteri i løpet av denne bursdagenen og heller ikke kake, derfor er vi enige om å gi godteposer. Alle har gjort det slik, så vi fortsetter bare trenden. Tipper det er siste året vi gjør det slik.

Får se hva slags godteri vi ender opp med, skal klare å ta hensyn.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat