Tråd: Strikke sjal?
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-06, 15:37   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikke sjal?

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Er det kunststrikk? Det har jeg ikke prøvd meg på. Men når jeg har strikket hullmønster av ulike slag, har jeg bare strikket masker sammen, om det ikke har stått noe annet. Begrepet "slippe ned masker" er ukjent for meg

Jeg er ikke sikker på hva "kunststrikk" er, men jeg er veldig amatør når det gjelder strikking, og dette sjalet skal bare strikkes med rette masker. Og så skal man slippe ned noen av dem til slutt, og de maskene som slippes ned, skal "rekkes opp", forstår jeg ut fra mønsteret (og sjalet hetter "opprekkssjal" eller noe slikt). Men jeg får se når/hvis jeg kommer så langt som til siste omgang noensinne.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat