Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-06, 13:45   #15
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre søstre drept

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Nå vil jeg si at jeg for min del er langt i fra sikker på at dette er et æresdrap.

Utfra det jeg har lest er jo mannen psykisk syk.
Er inne i systemet og har blitt innkalt til AHUS for behandling, men har ikke møtt opp.
Tror dettte er ting som man bør ta med før man er sikker på om det er æresdrap eller ikke.
Og hadde noe tilsvarende skjedd hos en etnisk norsk familie hadde det jo blitt sett på som en tragedie "bare".
Selv om de er opprinnelig er fra Pakistan og mest sannsynlig er muslimer er det ikke dermed sagt at der bare kan være æresdrap.

Ja, jeg så det. Jeg har muligens vært litt rask på avtrekkeren. Vi får vente og se hva som kommer frem.

Ellers vil jeg si at jeg synes APs Saera Khan gjorde en strålende figur på RedaksjonEN i går da denne saken (og tvangsekteskap) ble diskutert, i motsetning til sin politikerkollega fra Høyre; Afshan Rafiq.
(Selv om jeg stiller meg tvilende til forslaget om aldersgrense på 24 år for ekteskapsinngåelse. men det er drastisk forslag som kan skape litt dynamikk og progresjon i debatten om ikke annet.)

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat