Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 09:43   #2
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre søstre drept

Det er tragisk. Jeg vet ikke hva jeg skal si i fht dette, men jeg tenker at det er i hvertfall ingen god ide å sende pakistansk-ættede norske statsborgere til Pakistan for å gå på skole. Samme hva Aslam Ahsan mener. Og jeg tror at man må videreføre opplegget med gratis kjernetid i barnehagen for 4- og 5-åringer i Groruddalen, jobbe med å øke deltagelsen i opplegget med å gi mor barnepass mens hun får norskundervisning.

De derre æresgreiene er utrolig middelalderske, og det skremmer meg at det fremstår som et mulig valg å heller skyte søstrene sine enn å akseptere at de er blitt påvirket av det samfunnet de tross alt er en del av.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat