Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-20, 09:32   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.532
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når naboens "kjæledyr" dukker opp i din leilighet....

Ja, jeg flyttet også inn på hotell samme dag, da leiligheten jeg bodde i på Sri Lanka ble invadert av rotter. Der gikk grensa altså. Jeg har kanskje en irrasjonell angst for rotter. :innrømmer:

En gang på ungdomsskolen (tror jeg det var) måtte vi lese en novelle (eller var det et utdrag?) om noen menn som befant seg på et fyr på en holme, og holmen og fyret ble inntatt av digre rotter som rømte i land fra et synkende skip. Noen som husker å ha lest det samme? Mennene ble gale og døde til slutt på grusomt vis, jeg skjønner ikke hvorfor de skulle ha oss til å lese den, det er jo bare slemt. Jeg hadde mareritt lenge etterpå.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 26-08-20 kl 09:39.
My er ikke aktiv   Svar med sitat