Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-20, 14:34   #11
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tik Tok - jeg trenger innspill :vilha:

Jeg synes ikke enslige kvinner eller kvinner generelt skal kle seg i sekker og være usynlige. Men noen av videoene er ekstremt kroppsfiksert, og i en verden hvor mange sliter med selvbildet blir nok TikTok enda er sted hvor de føler seg mindre vellykket. Tror jeg. Men samtidig så er det også en del inspirerende kontoer om folk som tar tak i livet sitt og visst at man, feks, kan trene selv om man er ekstremt overvektige (jeg forsøkte å skrive det i forrige innlegg, det kom bare ut på en veldig lite forståelig måte). Og jeg er dypt fascinert av disse som sminker seg noe helt usannsynlig fint (altså ikke vanlig sminking). Så er det interessant å følge enkelte transer, siden svigersønnen min er i prosessen med å skifte kjønn.

Og katter.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat