Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-19, 11:44   #76
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor strevsomt er det å ha katt?

Anbefaler veldig voksen katt fra dyrebeskyttelsen. Jeg vet at dyrebeskyttelsen i Tromsø ikke avliver katter med FIV og de adopteres ut fra at de er innekatter resten av livet.
Send Flubby en pm på Facebook (hun er jo så sjelden her) og spør? Dersom de har katter inne som passer for dere så god det som regel greit å få transporert pusen med fly, bare man er tålmodig.

Hadde jeg hatt mulighet så hadde jeg nok vurdert katt jeg også. Men med studier og masse katter i nabolaget så vil det ikke være rettferdig for katten å havne her. Og jeg hadde vurdert en av de eldre kattene som alle andre gjør forbi når de skal adoptere.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat