Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-19, 19:57   #108
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på SoMe?

Åh, det er mye!
Folk som deler visdomsord flere ganger om dagen, eller i timen. :skremt.
Folk som begynner setninger med "Når du..." Litt innovativt i 2017, oppbrukt i 2019.
Folk som bruker #liveterbestute
Folk som må dele bilder _hver_gang de er på en fjelltopp
Folk som deler bilder fra løp
Folk som delte bilder fra vanlige løp i 2013, men som nå deler bilder fra Ultraløp fordi resten av gjengen har begynt å dele bilder fra vanlige løp.
Folk som skriver "fineste" "besteste" eller "minefine".
Folk som har 83 # under hvert bilde på Instagram: €#leselyst, #bookoftheday", "#ilovetoread, #relaxingwithmybook #relaxingwithmybookandacupoftea#weekendread#lørdag slitteratur,#mybook, #lesehesten (Dere skjønner hvor jeg vil hen? )
Folk som, og dette er RL, alltid skal mene så mye om hvor slitsomt og sært der er at andre deler ting; "Jeg blir så lei av at F alltid skal dele bilder av den hunden sin hele tiden" eller "herregud, hvorfor drev du og snappet fra den konserten i hele går?". Jeg mener: Scroll videre, hopp til neste snap, sosiale medier er skapt for å dele mye med mange, men man kan helt fint la være å se/lese noe også.
Og jada, jeg ser selvmotsigelsen i at en som irritererer seg såpass mye selv, irriterer seg over at andre irriterer. Men, jeg irriterer meg bare mildt inne i hodet mitt, og med fete typer i en tråd som denne, jeg gnåler sjelden om hvem som burde og ikke burde lagt ut hva på snap RL.


Sist redigert av rine : 01-09-19 kl 12:05.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat